Vragen en Antwoorden
Veel gestelde vragen even op een rijtje.
Waarom is er geen telefoonnummer bekend op de website?
Omdat wij niet altijd direct telefonisch antwoord kunnen geven op uw vraag, daarom is het beter per mail uw vragen te stellen. Daarnaast zijn wij veel onderweg met vaak heel slecht telefoonbereik.
Krijg ik wel snel een reactie op mijn mail?
U ontvangt altijd dezelfde dag een reactie op uw mail, en het streven is altijd binnen enkele uurtjes.
Mocht u niet dezelfde dag een reactie terug ontvangen kunt u altijd nog een keer uw mail sturen, misschien dat er dan iets misgegaan is. (spamboks bijvoorbeeld)
Mocht u niet dezelfde dag een reactie terug ontvangen kunt u altijd nog een keer uw mail sturen, misschien dat er dan iets misgegaan is. (spamboks bijvoorbeeld)
Waarom is de website van Eurovakantiewoning zo saai en eenvoudig ?
Dit is een bewuste keuze om alle belangrijke gegevens voor u zo duidelijk en leesbaar mogelijk op een rijtje te zetten.
Wij hebben bewust niet gekozen voor volautomatische systemen zonder enig persoonlijk contact.
Tevens hebben wij bewust niet gekozen voor onduidelijke overtollige toeters en bellen waar u door de bomen het bos niet meer ziet.
Wij hebben bewust niet gekozen voor volautomatische systemen zonder enig persoonlijk contact.
Tevens hebben wij bewust niet gekozen voor onduidelijke overtollige toeters en bellen waar u door de bomen het bos niet meer ziet.
Wanneer krijgen wij de gegevens van het vakantiehuis?
U ontvangt bij uw reserveringsbevestiging altijd de naam en telefoonnummer van de eigenaar en het adres van de vakantiewoning.
Als ik een hottub bij de vakantiewoning wil huren, kan ik dat via jullie bespreken?
U kunt via ons een mobiele hottub huren (tegen een meerprijs) die wij naar uw vakantiehuis komen brengen en installeren, echter dient er wel voldoende plaats te zijn.
Hiervoor kunt u het best op voorhand eerst contact met ons opnemen.
Hiervoor kunt u het best op voorhand eerst contact met ons opnemen.
Wat kunnen wij via jullie bespreken aan activiteiten?
Wij verhuren Mountainbikes, Elektrische Fietsen, Pizza Oven, Braadspit, GrillRing, Springkussens, Zeskamp Spelen, Maxi Spellen, Thuis bioscoop .... en verzorgen Boogschiet activiteiten allemaal op locatie.
Kloppen de gegevens op uw site wel?
Alle gegevens worden door de huiseigenaar aan ons doorgegeven en wij updaten alle gegevens minimaal 1 maal per jaar.
Tussentijdse wijzigingen die wij van de huiseigenaar doorkrijgen worden altijd per direct aangepast, en zo is ons streven dat alle gegevens juist zijn.
Wilt u ergens 100% zeker van zijn dan is een mailtje met uw vraag het best, en kan ik u ook 100% zekerheid geven over uw vraag.
Tussentijdse wijzigingen die wij van de huiseigenaar doorkrijgen worden altijd per direct aangepast, en zo is ons streven dat alle gegevens juist zijn.
Wilt u ergens 100% zeker van zijn dan is een mailtje met uw vraag het best, en kan ik u ook 100% zekerheid geven over uw vraag.
Zijn het wel fatsoenlijke vakantiewoningen op uw website?
Zeker, de vakantiewoningen op de website zijn door ons bezocht, uiteraard is er wel smaakverschil maar alle woningen zijn nette en verzorgde vakantiewoningen.
Betaal ik via u niet veel meer ?
Nee, u betaalt de huurkosten die de eigenaar zelf ook vraagt.
Dus, bijna nergens goedkoper.
Dus, bijna nergens goedkoper.
Wie is verantwoordelijk voor de vakantiewoning?
De huiseigenaar is en blijft altijd verantwoordelijk voor zijn/haar (eigen) huis.
U betaalt ook de waarborg rechtstreeks aan de huiseigenaar en u tekent ook bij de meeste een contract tussen huurder en verhuurder(=huiseigenaar).
U betaalt ook de waarborg rechtstreeks aan de huiseigenaar en u tekent ook bij de meeste een contract tussen huurder en verhuurder(=huiseigenaar).